Wednesday 30 March 2011

Hosi ni tata wa mina(hymm)

Days after your death,I found myself singing this hymm and it actually made sense and brought comfort.At times I would ask my sister to sing it for me and as the words were said loudly I found myself saying oh yes it is so well with my soul.

Hosi ni Tata wa mina,hambi ndzi nga vaviseka
endla ku rhandza ka wena-E hi swona

Xana mina ndzi nga ala?-Kasi wena wa ndzi rhandza!
Ndzi ta khensa,ndzi hlamula-E,hi swona

Leswi ndzi swi tsakelaka-mdzi nyikiwile hi wena;
Hambi u susa,ndza vonga-E,hi swona

Ni varhandziwa va mina-Loko u va vita kaya;
Ndzi dyondzise ku hlamula-E,hi swona

Ndza swi tiva,ndzi mudyohi-Gome,nhlomulo,mihloti
swi ndzi lulamele mina-E;hi swona

Kambe tintswalo ta wena-Ti ta ndzi rhulisa moya
Hi ku tsaka ka le henhla;-E,hi swona

English version-It is well

1 comment: